Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » FDB736 lucas electrical

Obudowa, pompa paliwowa "żyroskopowa" FDB736 LUCAS ELECTRICAL

FDB736 Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" LUCAS ELECTRICAL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

FDB736

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Tryb pracy:elektryczny

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa "żyroskopowa" FDB736 LUCAS ELECTRICAL

numery OEM:
SEAT      1HO919051K
SEAT      1HO919651AJ
SEAT      1HO919651H
SEAT      1HO919651N
SEAT      6NO919051J
VAG      1H0919051C
VAG      1H0919051Q
VAG      1H0919651H
VAG      1H0919651N
VAG      1H9919051E
VAG      1HO919051K
VAG      1HO919651AJ
VAG      1HO919651H
VAG      1HO919651N
VAG      6N0919051E
VAG      6N0919051J
VAG      6NO919051J

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa "żyroskopowa" FDB736 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.