Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA02102 lucas electrical

Alternator LRA02102 LUCAS ELECTRICAL

LRA02102 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02102
433.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02102

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:80
Ilość żeber:5
śr. koła pasowego [mm]:54
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:C-L-S (Plug 172)
Długość 2 [mm]:46
Długość 1 [mm]:46
otwór - śr. 1 [mm]:8
Długość 3 [mm]:80
Grubość 1 [mm]:13

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02102 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 694.95 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02102 12V 80A SUBARU

Alternator LRA02102 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

Numery OE Alternator LRA02102 producenta LUCAS ELECTRICAL

SUBARU

23700AA380, 23700AA420, 23700AA450, 23700AA540, 23700AA541

numery OEM:
MITSUBISHI      A002TB3091
MITSUBISHI      A002TB5391
MITSUBISHI      A002TB6991
MITSUBISHI      A002TG0391
MITSUBISHI      A2TB3091
MITSUBISHI      A2TB5391
MITSUBISHI      A2TB6991
MITSUBISHI      A2TG0391
SUBARU      23700-AA380
SUBARU      23700-AA420
SUBARU      23700-AA450
SUBARU      23700-AA540
SUBARU      23700-AA541

Zastosowanie Alternator LRA02102 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02102 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów