Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRB00332 lucas electrical

Alternator LRB00332 LUCAS ELECTRICAL

LRB00332 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRB00332

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRB00332

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:80
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:54
Zacisk:M8
Długość 2 [mm]:36
Długość 1 [mm]:36
otwór - śr. 1 [mm]:10
Grubość 1 [mm]:56

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRB00332 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 276.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRB00332 12V 80A PEUGEOT 406

Alternator LRB00332 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Alternator LRB00332 producenta LUCAS ELECTRICAL

CITROËN

570553, 9631318180

PEUGEOT

5705S3, 5705W7, 9617861380, 9618961380, 9618961580

numery OEM:
CITROËN      570553
CITROËN      9631318180
MITSUBISHI      A2TA1991
MITSUBISHI      A2TA1991D
MITSUBISHI      A2TA1991F
PEUGEOT      5705S3
PEUGEOT      5705W7
PEUGEOT      9617861380
PEUGEOT      9618961380
PEUGEOT      9618961580
MITSUBISHI      A002TA1991
MITSUBISHI      A002TA1991D
MITSUBISHI      A002TA1991F

Zastosowanie Alternator LRB00332 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRB00332 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów