Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi 80 B4 sedan (8C2) S2 quattro (1993.02-1994.12) 230km » LRB00490 lucas electrical
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Sedan (8c2) S2 Quattro (1993.02-1994.12) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRB00490 LUCAS ELECTRICAL

LRB00490 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRB00490

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRB00490

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:75
Ilość żeber:4
śr. koła pasowego [mm]:58
Zacisk:M6
Długość 2 [mm]:41
Długość 1 [mm]:38
otwór - śr. 1 [mm]:10
Długość 3 [mm]:56
Grubość 1 [mm]:13

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRB00490 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRB00490 12V 75A MITSUBISHI
numery OEM:
MITSUBISHI      A2T38491
MITSUBISHI      A2T38891
MITSUBISHI      A2T40091
MITSUBISHI      A2T40092
MITSUBISHI      A2T40092A
MITSUBISHI      A2TA0091
MITSUBISHI      MD189658
MITSUBISHI      MD191402
MITSUBISHI      MD193322
MITSUBISHI      MD309845
MITSUBISHI      A002T38891
MITSUBISHI      A002T40092A
MITSUBISHI      A002T40092
MITSUBISHI      A002T40091
MITSUBISHI      A002TA0091
MITSUBISHI      A002T38491
zamienniki:
8EL 737 166-001
brak
HELLA
DRA3465N
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
437617
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator LRB00490 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRB00490 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów