Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza dociskowa sprzęgła 128 0260 60 LuK - Aftermarket Service oHG
NISSAN | 30210-01J00 | |
NISSAN | 30210-01J50 | |
NISSAN | 30210-04D00 | |
NISSAN | 30210-0T000 | |
NISSAN | 30210-0T001 | |
NISSAN | 30210-0T002 | |
NISSAN | 30210-32J00 | |
NISSAN | 30210-C8000 | |
NISSAN | 3021001J00 | |
NISSAN | 3021001J50 | |
NISSAN | 3021004D00 | |
NISSAN | 302100T000 | |
NISSAN | 302100T001 | |
NISSAN | 302100T002 | |
NISSAN | 3021032J00 | |
NISSAN | 30210C8000 |
Zastosowanie Tarcza dociskowa sprzęgła 128 0260 60 LuK - Aftermarket Service oHG w samochodach:
LUK jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1965 roku. Od samego początku swojej działalności firma skoncentrowała się na produkcji sprzęgieł, a później kół dwumasowych, co pozwoliło jej stać się jednym z najważniejszych dostawców tego typu produktów na świecie.
Obecnie, LUK oferuje szeroką gamę produktów, w tym sprzęgła, koła dwumasowe, elementy układów napędowych i kierowniczych. Firma posiada fabryki w Niemczech, Czechach, Polsce, Meksyku i Chinach, dzięki czemu jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.
LUK jest częścią grupy Schaeffler, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych i technologii komponentów. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LUK jest w stanie oferować swoim klientom innowacyjne produkty i rozwiązania.
Koncern LUK jest zaangażowany jest w ciągły rozwój i ulepszanie swoich produktów, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.
Podsumowując, LUK jest cenionym producentem części samochodowych, oferującym wysokiej jakości produkty i innowacyjne rozwiązania. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej i silnej pozycji w branży, LUK jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków.