Natężenie prądu [A] | 10 | |
Technika połączeń | PIN | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 15 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 10 | |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa | |
Kąt nachylenia | 63 | |
Napięcie [V] | 11 | |
Długość 1 [mm] | 76 | |
Długość 2 [mm] | 30,5 | |
Długość całkowita [mm] | 134,5 | |
Wymiar gwintu | M10X1 | |
Rozmiar klucza | 10 | |
Czas nagrzewania [min] | 7 | |
nr EAN | 8001063301617 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900025304 MAGNETI MARELLI
OPEL | 1214033 | |
OPEL | 1214056 | |
OPEL | 1214305 | |
OPEL | 91196669 | |
OPEL | 9196669 | |
OPEL | 93178225 | |
OPEL | 93197244 | |
SAAB | 53 44 502 | |
SAAB | 93197244 | |
VAUXHALL | 91196669 | |
VAUXHALL | 9196669 | |
VAUXHALL | 93178225 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900025304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.