Moment dokręcenia do [Nm] | 15 |
Natężenie prądu [A] | 10 |
Technika połączeń | PIN |
Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Kąt nachylenia | 63 |
Napięcie [V] | 11 |
Długość 1 [mm] | 44,5 |
Długość 2 [mm] | 24 |
Długość całkowita [mm] | 90,5 |
Wymiar gwintu | M10X1 |
Rozmiar klucza | 10 |
Czas nagrzewania [min] | 7 |
nr EAN | 8001063632117 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900071304 MAGNETI MARELLI
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
110652457R, 7700111323, 7701069730, 8200464077, 8200434855, 8200490950, 8671004583, 8671004853
11065BN701, 1106500Q0D, 1106500QAA, 1106500QAF, 1106500QAG
110652457R, 8200434855, 8200490950, 8671004853
30756065
30756065, M883828
1855084A51
MITSUBISHI | 30756065 | |
MITSUBISHI | M883828 | |
NISSAN | 11065 BN701 | |
NISSAN | 1106500Q0D | |
NISSAN | 1106500QAA | |
NISSAN | 1106500QAF | |
NISSAN | 1106500QAG | |
OPEL | 91158701 | |
RENAULT | 110652457R | |
RENAULT | 7700111323 | |
RENAULT | 7701069730 | |
RENAULT | 82 00 464 077 | |
RENAULT | 8200434855 | |
RENAULT | 8200490950 | |
RENAULT | 8671004583 | |
RENAULT | 8671004853 | |
SUZUKI | 18550-84A51 | |
VOLVO | 30756065 | |
DACIA | 110652457R | |
DACIA | 8200434855 | |
DACIA | 8200490950 | |
DACIA | 8671004853 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900071304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.