Technika połączeń | M4 |
Moment dokręcenia [Nm] | 2,5 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 18 |
Natężenie prądu [A] | 10 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Kąt nachylenia | 119 |
Napięcie [V] | 11 |
Długość 1 [mm] | 93 |
Długość 2 [mm] | 24 |
Długość całkowita [mm] | 132,4 |
Wymiar gwintu | M10X1,25 |
Rozmiar klucza | 12 |
Czas nagrzewania [min] | 7 |
nr EAN | 8001063632674 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900075304 MAGNETI MARELLI
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
05954839, 97357290
7701052949, 7701057806
1214028, 1214036, 5954839, 97127646, 97357290
OPEL | 1214028 | |
OPEL | 1214036 | |
OPEL | 5954839 | |
OPEL | 97127646 | |
OPEL | 97357290 | |
RENAULT | 7701052949 | |
RENAULT | 7701057806 | |
SAAB | 05954839 | |
SAAB | 97357290 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900075304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.