Technika połączeń | PIN |
Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
Natężenie prądu [A] | 8,5 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 12 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Kąt nachylenia | 123 |
Napięcie [V] | 5 |
Długość 1 [mm] | 63 |
Długość 2 [mm] | 27,5 |
Długość całkowita [mm] | 113,9 |
Wymiar gwintu | M8X1 |
Rozmiar klucza | 8 |
Czas nagrzewania [min] | 2 |
nr EAN | 8001063741024 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900098304 MAGNETI MARELLI
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
1682276, 1703269, 1824690, AV2Q6M090BA, AV6Q6M090BA, AV6Q6M090BB
1612736680, 5960E6, 5960K6, 9686504380, 9683195280
1612736680, 5960E6, 5960K6, 9686504380, 9683195280
Y65018601
30725678, 31330212
CITROËN | 1612736680 | |
CITROËN | 5960 E6 | |
CITROËN | 5960 K6 | |
CITROËN | 96 865 043 80 | |
CITROËN | 9683195280 | |
FORD | 1682276 | |
FORD | 1703269 | |
FORD | 1824690 | |
FORD | AV2Q6M090BA | |
FORD | AV6Q 6M090 BA | |
FORD | AV6Q6M090BB | |
MAZDA | Y650-18-601 | |
PEUGEOT | 1612736680 | |
PEUGEOT | 5960 E6 | |
PEUGEOT | 5960 K6 | |
PEUGEOT | 96 865 043 80 | |
PEUGEOT | 9683195280 | |
VOLVO | 30725678 | |
VOLVO | 31330212 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900098304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.