Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 063321155010 magneti marelli

Alternator 063321155010 MAGNETI MARELLI

063321155010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 063321155010

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

63321155, MAN320

numer części:

063321155010

producent:

MAGNETI MARELLI

Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 55
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 60
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 8001063128221

skład zestawu:
083600011010 Wirnik, alternator
581200220000 Regulator napięcia
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063321155010 MAGNETI MARELLI

Alternator (12V, 55A, nowy) pasuje do: FIAT 127, RITMO, TEMPRA, TIPO 1.3-1.6 01.78-07.96
numery OEM:
FIAT      4395134
FIAT      4405303
FIAT      4418109
FIAT      4419109
FIAT      4419794
FIAT      4434083
FIAT      46445099
FIAT      5955501
FIAT      7552459
FIAT      7648126
FIAT      7650210
FIAT      7702241
FIAT      7702372
zamienniki:
8EL 725 944-001
brak
HELLA
8EL 725 581-001
brak
HELLA
19025787
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
432991
brak
VALEO
433115
brak
VALEO
436109
brak
VALEO
436114
brak
VALEO
437487
brak
VALEO
19025055
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
19025066
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Alternator 063321155010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063321155010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów