Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA3250 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA3250 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3250 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA3250

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4360

numer części:

DRA3250

Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:55
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG371
śr. koła pasowego [mm]:9,7
Bracket: 1xd10,8 /11,2 on 86,5 PCR
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3250 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 54.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3250 FIAT 126/RITMO/TIPO/REGATA/UNO/FIORINO/TEMPRA
numery OEM:
FIAT      4395131
FIAT      4434084
FIAT      46231684
FIAT      46231687
FIAT      56 231 687
FIAT      56231687
FIAT      5958394
FIAT      5958395
FIAT      5958396
FIAT      5967595
FIAT      5967596
FIAT      75 653 98
FIAT      7533853
FIAT      7541822
FIAT      7541823
FIAT      7546759
FIAT      7565398
FIAT      7565588
FIAT      7580207
FIAT      7651812
FIAT      7667795
FIAT      7702242
FIAT      7702247
FIAT      77320410
FIAT      77367411
FIAT      7765558
FIAT      992235
LANCIA      7565558
MITSUBISHI      A2T32171
ZASTAVA      46641385
ZASTAVA      46641386
FSO      A115-43 14V 43A
FSO      A1154314V43A

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3250 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów