Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 063321409010 magneti marelli

Alternator 063321409010 MAGNETI MARELLI

063321409010 Alternator MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

63321409, 944390332500, MAN909

numer części:

063321409010

producent:

MAGNETI MARELLI

Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 55
Ø koła pasowego [mm] 74
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 8001063128597

skład zestawu:
083600011010 Wirnik, alternator
581200220000 Regulator napięcia
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063321409010 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
FIAT      4382200
FIAT      4460681
FIAT      4475303
FIAT      4478678
FIAT      46231760
FIAT      46446292
FIAT      5920974
FIAT      5960287
FIAT      5962647
FIAT      5972197
FIAT      5976915
FIAT      7552284
FIAT      7565560
FIAT      7575998
FIAT      7651812
FIAT      77323410
FIAT      77338410
FIAT      77523410
zamienniki:
8EL 725 573-001
brak
HELLA
8EL 725 583-001
brak
HELLA
8EL 737 619-001
brak
HELLA
19025049
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
19025809
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
433117
brak
VALEO
436103
brak
VALEO
436112
brak
VALEO
0 120 489 135
brak
BOSCH
19025055
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
19025056
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
19025058
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Alternator 063321409010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063321409010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów