Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 4.2 TDI quattro (2005.01-2005.06) 320km » 063380009010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A8 D3 (4e2, 4e8) 4.2 Tdi Quattro (2005.01-2005.06) 320km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063380009010 MAGNETI MARELLI

063380009010 Alternator MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

063731857010, 63380009, 943318571010, MAN8009

numer części:

063380009010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]125
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]60
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN8001063543642

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063380009010 MAGNETI MARELLI

Alternator (12V, 125A, nowy) pasuje do: FORD FOCUS I, TOURNEO CONNECT, TRANSIT CONNECT 1.8/1.8D/1.8LPG 10.98-12.13
numery OEM:
FORD      1229421
FORD      1376696
FORD      1429689
FORD      1464784
FORD      1477972
FORD      2T1U10300CA
FORD      2T1U10300CB
FORD      2T1U10300CC
FORD      2T1U10300CD
FORD      2T1U10300CE
FORD      2T1U10300CF
FORD      4531026
FORD      5128967

Zastosowanie Alternator 063380009010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063380009010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów