Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Opel VECTRA A (J89) 1.8 S (F19, M19) (1989.09-1990.10) 90km » 063533250130 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 1.8 S (f19, M19) (1989.09-1990.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063533250130 MAGNETI MARELLI

063533250130 Alternator MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

063731542010, 944390419200, MAN2038

numer części:

063533250130

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Artykuł wychodzący
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]90
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]50
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN8001063501505

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063533250130 MAGNETI MARELLI

Alternator (12V, 90A, nowy) pasuje do: PEUGEOT 206, SEAT ALHAMBRA, AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, INCA, SKODA FABIA I 1.0-2.0 07.90-05.15
numery OEM:
DAF      1516485R
VAG      037903025M
VAG      037903025T
VAG      038903018R
VAG      038903018RX
VAG      03D903025J

Zastosowanie Alternator 063533250130 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063533250130 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów