Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 153071760597 magneti marelli

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy 153071760597 MAGNETI MARELLI

 

    Ocena:
numery handlowe:

71760597

numer części:

153071760597

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
nr EAN 8001063793962

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy 153071760597 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
BMW      0661135
BMW      0661160
BMW      11420661135
BMW      11421256260
BMW      11507425104
BMW      32411120717
DAF      0229348
DAF      229348
DAF      905480
FORD      5000674
FORD      5000675
FORD      5000676
FORD      5011425
IVECO      1902137
IVECO      2696621
IVECO      2966261
IVECO      42559501
IVECO      45481348
IVECO      5001018962
IVECO      9914553
MERCEDES-BENZ      0001842225
MERCEDES-BENZ      0001842325
MERCEDES-BENZ      0001844901
MERCEDES-BENZ      0004660204
MERCEDES-BENZ      0004660604
MERCEDES-BENZ      0004662804
MERCEDES-BENZ      0004663004
MERCEDES-BENZ      0011842225
ROVER      BBU5866
VOLVO      349619
VOLVO      3496191
VOLVO      3496197
VAG      0400700504
VAG      400700504

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy 153071760597 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.