Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 219900000131 magneti marelli

Pompa paliwa, PB 219900000131 MAGNETI MARELLI

219900000131 Pompa paliwa, PB MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

ESS0131A

numer części:

219900000131

producent:

MAGNETI MARELLI

Natężenie prądu [A] 7
Wydatek [l/h] 70
Tryb pracy elektryczny
Ciśnienie robocze [bar] 3,5
nr EAN 8001063735986

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, PB 219900000131 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: RENAULT 19 II CHAMADE, CLIO I, SAFRANE I, SAFRANE II 1.4-3.0 01.91-12.00
numery OEM:
RENAULT      250601161R
RENAULT      250604410R
RENAULT      77 00 802 178
RENAULT      7700802176
RENAULT      7700802179
RENAULT      7700808949
RENAULT      7700812372
RENAULT      7700812372A
RENAULT      7700826177
RENAULT      7700827641
RENAULT      7700828785
RENAULT      AOR034

Zastosowanie Pompa paliwa, PB 219900000131 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.