Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 360219130175 magneti marelli

Pompa hamulcowa 360219130175 MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

BSM0175

numer części:

360219130175

producent:

MAGNETI MARELLI

Średnica 1 [mm] 22,22
nr EAN 8001063421926

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 360219130175 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
AUDI      322611019A
AUDI      853611019
AUDI      853611019A
AUDI      893611019
AUDI      893611019A
AUDI      893611019E
AUDI      893611021B
VOLKSWAGEN      322611019A
VOLKSWAGEN      853611019
VOLKSWAGEN      853611019A
VOLKSWAGEN      893611019
VOLKSWAGEN      893611019A
VOLKSWAGEN      893611019E
VOLKSWAGEN      893611021B
VAG      853611019
VAG      853611019A
VAG      893611019
VAG      893611019A
VAG      893611019E
VAG      893611021B

Zastosowanie Pompa hamulcowa 360219130175 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.