Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 360219230124 magneti marelli

Cylinderek hamulcowy 360219230124 MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

BSW0124

numer części:

360219230124

producent:

MAGNETI MARELLI

Średnica [mm] 19,05
nr EAN 8001063423494

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 360219230124 MAGNETI MARELLI

Pompa hamulcowa (19,1mm) pasuje do: FIAT 126, 127, 128, 147, FIORINO, REGATA, FSO 126P, 127P, LADA 1200-1500, 1200-1600, LANCIA A 112, SEAT 124, 850, FURA, ZASTAVA 101, YUGO 0.6-1.6 01.66-09.00
numery OEM:
ALFA ROMEO      4121616
ALFA ROMEO      4373614
ALFA ROMEO      4394460
ALFA ROMEO      790215
FIAT      3900595
FIAT      4121616
FIAT      4347258
FIAT      4373614
FIAT      4394460
FIAT      7621101
FIAT      790215
LANCIA      4121616
LANCIA      4373614
LANCIA      4394460
LANCIA      790215
SEAT      0000790049
SEAT      4121616
SEAT      4394460
SEAT      790215
SEAT      AE72200101
SEAT      EA72200100
SEAT      EA72200101
ZASTAVA      4121616
ZASTAVA      4373614
ZASTAVA      4394460
ZASTAVA      790215
DAEWOO      790215
FSO      790215
AUTOBIANCHI      4121616
AUTOBIANCHI      4394460
AUTOBIANCHI      790215

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 360219230124 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.