Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 360219230358 magneti marelli

Cylinderek hamulcowy 360219230358 MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

BSW0358

numer części:

360219230358

producent:

MAGNETI MARELLI

System hamulcowy LUCAS
Średnica [mm] 22,22
nr EAN 8001063425832

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 360219230358 MAGNETI MARELLI

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: CITROEN C25, FIAT TALENTO, PEUGEOT J5 1.8-2.5D 09.81-03.94
numery OEM:
ALFA ROMEO      9942427
ALFA ROMEO      9945910
CITROËN      4402 85
CITROËN      440285
CITROËN      ZF 09 942 427
CITROËN      ZF09942427
FIAT      9942427
FIAT      9945910
LANCIA      9942427
LANCIA      9945910
PEUGEOT      4402 85
PEUGEOT      440285
PEUGEOT      ZF 09 942 427
PEUGEOT      ZF09942427
zamienniki:
39-4194
KAGER
R220012A1
brak
FTE automotive GmbH
RZ-3694
brak
OPTIMAL
FHW212
brak
FERODO

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 360219230358 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.