nr EAN | 8001063144993 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 460000460010 MAGNETI MARELLI
AUDI | 021906265AD | |
AUDI | 021906265AF | |
AUDI | 021906265AK | |
AUDI | 021906265AR | |
AUDI | 021906265K | |
AUDI | 021906265T | |
AUDI | 030906265BG | |
AUDI | 030906265BM | |
AUDI | 030906265BR | |
AUDI | 037906265AB | |
AUDI | 037906265S | |
AUDI | 077906265D | |
AUDI | 078906265L | |
FORD | 95VW9F472FA | |
SEAT | 021906265AD | |
SEAT | 021906265AF | |
SEAT | 021906265AK | |
SEAT | 021906265AR | |
SEAT | 021906265K | |
SEAT | 021906265T | |
SEAT | 030906265BG | |
SEAT | 030906265BM | |
SEAT | 030906265BR | |
SEAT | 037906265AB | |
SEAT | 037906265S | |
SEAT | 077906265D | |
SEAT | 078906265L | |
SKODA | 021906265AD | |
SKODA | 021906265AF | |
SKODA | 021906265AK | |
SKODA | 021906265AR | |
SKODA | 021906265K | |
SKODA | 021906265T | |
SKODA | 030906265BG | |
SKODA | 030906265BM | |
SKODA | 030906265BR | |
SKODA | 037906265AB | |
SKODA | 037906265S | |
SKODA | 077906265D | |
SKODA | 078906265L | |
VOLKSWAGEN | 021906265AD | |
VOLKSWAGEN | 021906265AF | |
VOLKSWAGEN | 021906265AK | |
VOLKSWAGEN | 021906265AR | |
VOLKSWAGEN | 021906265K | |
VOLKSWAGEN | 021906265T | |
VOLKSWAGEN | 030906265BG | |
VOLKSWAGEN | 030906265BM | |
VOLKSWAGEN | 030906265BR | |
VOLKSWAGEN | 037906265AB | |
VOLKSWAGEN | 037906265S | |
VOLKSWAGEN | 077906265D | |
VOLKSWAGEN | 078906265A | |
VOLKSWAGEN | 078906265L | |
VOLKSWAGEN | 6K0906265A | |
VOLKSWAGEN | 6K0906265AK |
Zastosowanie Sonda lambda 460000460010 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.