| nr EAN | 8001063000435 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 460001898010 MAGNETI MARELLI
| AUDI | 034 906 265 E | |
| AUDI | 048 906 265 | |
| CITROËN | 1628 83 | |
| CITROËN | 91 518 193 | |
| CITROËN | 91 535 718 | |
| JAGUAR | AGU 1870 | |
| JAGUAR | AGU1870 | |
| PEUGEOT | 1628 83 | |
| PEUGEOT | 1628.83 | |
| PEUGEOT | 162883 | |
| PEUGEOT | 91 518 193 | |
| PEUGEOT | 91 535 718 | |
| PEUGEOT | 9151 819 380 | |
| PEUGEOT | 9151819380 | |
| PEUGEOT | 9153 571 880 | |
| PEUGEOT | 9153571880 | |
| PORSCHE | 000 540 29 17 | |
| PORSCHE | 0005402917 | |
| RENAULT | 60 01 009 534 | |
| RENAULT | 6001 009 534 | |
| RENAULT | 6001009534 | |
| RENAULT | 77 00 260 909 | |
| RENAULT | 77 00 266 922 | |
| RENAULT | 7700 260 909 | |
| RENAULT | 7700 266 922 | |
| RENAULT | 7700260909 | |
| RENAULT | 7700266922 | |
| SEAT | 034 906 265 E | |
| SEAT | 048 906 265 | |
| SKODA | 034 906 265 E | |
| SKODA | 048 906 265 | |
| VOLVO | 1326578 | |
| VOLKSWAGEN | 034 906 265 E | |
| VOLKSWAGEN | 034906265E | |
| VOLKSWAGEN | 048 906 265 | |
| VOLKSWAGEN | 048 906 265 A | |
| VOLKSWAGEN | 048906265 | |
| DACIA | 60 01 009 534 | |
| DACIA | 77 00 260 909 | |
| DACIA | 77 00 266 922 | |
| DAEWOO | 0 258 003 004 | |
| DAEWOO | 0258003004 | |
| LAMBORGHINI | 034 906 265 E | |
| LAMBORGHINI | 048 906 265 | |
| BENTLEY | 034 906 265 E | |
| BENTLEY | 048 906 265 |
Zastosowanie Sonda lambda 460001898010 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.