Długość [mm] | 721 |
Opór [Ohm] | 9 |
Liczba przewodów | 4 |
Ilość przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 721 |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 8001063943701 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355001 MAGNETI MARELLI
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
06A906262AG, 06A906262AJ, 06A906265N, 06C906265F, 077906265J, 1K0998262Q
030906262D, 030906262E, 030906262L, 036906262H, 058906265C, 058906265V, 06A906262AD, 06A906262AH, 06A906262AM, 06A906262AR, 06A906262DL, 06A906262EA, 06A906262EC, 06A906262F, 06A906262G, 06A906262N, 06C906265, 06C906265D, 06C906265G, 1K0998262Q
030906262M
036906262H
AUDI | 06A 906 262 AG | |
AUDI | 06A 906 262 AJ | |
AUDI | 06A 906 265 N | |
AUDI | 06C 906 265 F | |
AUDI | 077 906 265 J | |
AUDI | 1K0998262Q | |
SEAT | 030 906 262 M | |
SKODA | 036906262H | |
VOLKSWAGEN | 030 906 262 D | |
VOLKSWAGEN | 030 906 262 E | |
VOLKSWAGEN | 030 906 262 L | |
VOLKSWAGEN | 036 906 262 H | |
VOLKSWAGEN | 058 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 058 906 265 V | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AD | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AH | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AM | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AR | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 DL | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 EA | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 EC | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 F | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 G | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 N | |
VOLKSWAGEN | 06C 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 06C 906 265 D | |
VOLKSWAGEN | 06C 906 265 G | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 Q |
Zastosowanie Sonda lambda 466016355001 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.