Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 466016355002 magneti marelli

Sonda lambda 466016355002 MAGNETI MARELLI

466016355002 Sonda lambda MAGNETI MARELLI
magneti marelli 466016355002
Sonda lambda 466016355002
150.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

OSM002

numer części:

466016355002

producent:

MAGNETI MARELLI

Długość [mm] 350
Opór [Ohm] 9
Liczba przewodów 4
Ilość przewodów 4
Długość przewodu [mm] 350
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 8001063945569

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355002 MAGNETI MARELLI

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 350mm) pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, GRANDE PUNTO, ALFA ROMEO 147, 166, GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK, GT, GTV, MITO 1.2-3.2 03.96-

Sonda lambda 466016355002 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Sonda lambda 466016355002 producenta MAGNETI MARELLI

FIAT

467510820, 46750245, 46751052

ALFA ROMEO

46751082

numery OEM:
ALFA ROMEO      46751082
FIAT      467 5108 20
FIAT      46750245
FIAT      46751052

Zastosowanie Sonda lambda 466016355002 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.