Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 466016355036 magneti marelli

Sonda lambda 466016355036 MAGNETI MARELLI

466016355036 Sonda lambda MAGNETI MARELLI
magneti marelli 466016355036
Sonda lambda 466016355036
466016355036
138.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

OSM036

numer części:

466016355036

producent:

MAGNETI MARELLI

Długość [mm] 470
Liczba przewodów 4
Opór [Ohm] 6
Ilość przewodów 4
Długość przewodu [mm] 470
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 8001063985992

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355036 MAGNETI MARELLI

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 470mm) pasuje do: DACIA DUSTER, LOGAN, SANDERO, RENAULT CLIO II, CLIO III, KANGOO, KANGOO EXPRESS, LOGAN I, MODUS, THALIA I, TWINGO I 1.2-1.6 08.00-

Sonda lambda 466016355036 ma zastosowanie do modeli samochodów

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Sonda lambda 466016355036 producenta MAGNETI MARELLI

RENAULT

8200052062, 8200052063

numery OEM:
RENAULT      8200052062
RENAULT      8200052063

Zastosowanie Sonda lambda 466016355036 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.