Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 721 |
Ilość przewodów | 4 |
Opór [Ohm] | 9 |
Długość przewodu [mm] | 721 |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 8001063925936 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355045 MAGNETI MARELLI
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
011906262CF, 022906262AF, 022906262AG, 022906262AP, 022906262BQ, 03H906262AA, 03H906262T, 06A906262EJ, 06G906262G, 06G906262J, 079906265F, 07L906265F, 07L906265G, 07L906265H
022906262BS
022906262CE, 022906262CF, 036906262P, 06A906262BS, 079906265E, 1K0998262S
95560613630, 95560613730
AUDI | 022 906 262 CE | |
AUDI | 022 906 262 CF | |
AUDI | 036 906 262 P | |
AUDI | 06A 906 262 BS | |
AUDI | 079 906 265 E | |
AUDI | 1K0 998 262 S | |
PORSCHE | 955 606 136 30 | |
PORSCHE | 955 606 137 30 | |
SKODA | 022 906 262 BS | |
VOLKSWAGEN | 011 906 262 CF | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 AF | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 AG | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 AP | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 BQ | |
VOLKSWAGEN | 03H 906 262 AA | |
VOLKSWAGEN | 03H 906 262 T | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 EJ | |
VOLKSWAGEN | 06G 906 262 G | |
VOLKSWAGEN | 06G 906 262 J | |
VOLKSWAGEN | 079 906 265 F | |
VOLKSWAGEN | 07L 906 265 F | |
VOLKSWAGEN | 07L 906 265 G | |
VOLKSWAGEN | 07L 906 265 H |
Zastosowanie Sonda lambda 466016355045 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.