Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 466016355058 magneti marelli

Sonda lambda 466016355058 MAGNETI MARELLI

466016355058 Sonda lambda MAGNETI MARELLI
132.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

OSM058

numer części:

466016355058

producent:

MAGNETI MARELLI

Długość [mm] 885
Opór [Ohm] 2,1
Liczba przewodów 4
Ilość przewodów 4
Długość przewodu [mm] 885
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 8001063651972

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355058 MAGNETI MARELLI

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 885mm) pasuje do: SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I, VW GOLF III, GOLF IV, PASSAT B3/B4, POLO III CLASSIC, SHARAN 1.6-2.9 02.90-03.10

Sonda lambda 466016355058 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Sonda lambda 466016355058 producenta MAGNETI MARELLI

VOLKSWAGEN

023906265C, 030906265R

numery OEM:
AUDI      021 906 265 R
AUDI      030 906 265 AP
AUDI      030 906 265 BD
VOLKSWAGEN      023 906 265 C
VOLKSWAGEN      030 906 265 R

Zastosowanie Sonda lambda 466016355058 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.