Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Bmw 3 (E90) 325 i xDrive (2008.09-2011.10) 218km » 519030309916 magneti marelli
wybrany samochód: 
Bmw 3 (e90) 325 I Xdrive (2008.09-2011.10) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa, GA 519030309916 MAGNETI MARELLI

519030309916 Moduł pompy paliwa, GA MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

313011313116, MAM00116M, SUA528

numer części:

519030309916

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Artykuł wychodzący
zastąpiony przez 313011313116
Wydatek [l/h]30
Tryb pracyelektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar]1,5
nr EAN8001063504537

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa, GA 519030309916 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
FIAT      13281620
FIAT      1328162080
FIAT      13281690
FIAT      1328169080
FIAT      9064701094

Zastosowanie Moduł pompy paliwa, GA 519030309916 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.