Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 519700000024 magneti marelli

Moduł pompy paliwa, GA 519700000024 MAGNETI MARELLI

519700000024 Moduł pompy paliwa, GA MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

GA2068

numer części:

519700000024

producent:

MAGNETI MARELLI

Tryb pracy elektryczny
Natężenie prądu [A] 5,3
Wydatek [l/h] 105
Napięcie na wejściu [V] 13
Rodzaj czujnika Czujnik dźwigniowy
Długość 1/Długość 2 [mm] 210,0 / 136,2
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 135,2 / 115,4
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Rodzaj paliwa benzyna / gaz (dwupaliwowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z regulatorem ciśnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar] 3,5
nr EAN 8001063796048

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa, GA 519700000024 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN, FIAT FIORINO/MINIVAN, QUBO, PEUGEOT BIPPER, BIPPER TEPEE 1.4/1.4CNG 11.07-
numery OEM:
CITROËN      1525PR
FIAT      51787161
FIAT      629100612
PEUGEOT      1525PR

Zastosowanie Moduł pompy paliwa, GA 519700000024 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.