Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 519700000163 magneti marelli

Moduł pompy paliwa, GA 519700000163 MAGNETI MARELLI

519700000163 Moduł pompy paliwa, GA MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

GA2207

numer części:

519700000163

producent:

MAGNETI MARELLI

Natężenie prądu [A] 7
Wydatek [l/h] 90
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 13,5
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Rodzaj paliwa benzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8001063777566

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa, GA 519700000163 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: CITROEN SAXO, FIAT CINQUECENTO, FORD TRANSIT, PEUGEOT 106 I, 106 II 0.9-2.4D 07.91-05.06
numery OEM:
CITROËN      0000145505
CITROËN      09900063000
CITROËN      145099
CITROËN      1455-05
CITROËN      145505
CITROËN      145599
CITROËN      96102709
CITROËN      96170645
CITROËN      96174897
PEUGEOT      0000145505
PEUGEOT      09900063000
PEUGEOT      145099
PEUGEOT      1455-05
PEUGEOT      145505
PEUGEOT      145599
PEUGEOT      96102709
PEUGEOT      96170645
PEUGEOT      96174897
zamienniki:
0 580 310 002
brak
BOSCH
X10-745-003-008V
brak
VDO

Zastosowanie Moduł pompy paliwa, GA 519700000163 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.