Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 519700000177 magneti marelli

Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000177 MAGNETI MARELLI

519700000177 Moduł pompy paliwa, GA(F/R) MAGNETI MARELLI
416.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

313011313109, GA2221, MAM00109M

numer części:

519700000177

producent:

MAGNETI MARELLI

Ciśnienie [bar] od 3,5
Wydatek [l/h] 100
Natężenie prądu [A] 8
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 13,5
Długość 1/Długość 2 [mm] 170 / 143
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 129
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z regulatorem ciśnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem poziomu paliwa
nr EAN 8001063861586

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000177 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: CITROEN C3 I, C3 II, C3 PLURIEL 1.1-1.6 02.02-

Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000177 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000177 producenta MAGNETI MARELLI

CITROËN

1525CJ, 1525Z0, 1607402380, 9649418380

numery OEM:
CITROËN      1525CJ
CITROËN      1525Z0
CITROËN      1607402380
CITROËN      9649418380

Zastosowanie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000177 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.