Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TFSI quattro (2008.06-2015.12) 211km » 519700000177 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 Avant (8k5) 2.0 Tfsi Quattro (2008.06-2015.12) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000177 MAGNETI MARELLI

519700000177 Moduł pompy paliwa, GA(F/R) MAGNETI MARELLI
416.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

313011313109, GA2221, MAM00109M

numer części:

519700000177

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Ciśnienie [bar] od3,5
Wydatek [l/h]100
Natężenie prądu [A]8
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]13,5
Długość 1/Długość 2 [mm]170 / 143
Średnica 1/Średnica 2 [mm]129
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz regulatorem ciśnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem poziomu paliwa
nr EAN8001063861586

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000177 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: CITROEN C3 I, C3 II, C3 PLURIEL 1.1-1.6 02.02-
numery OEM:
CITROËN      1525CJ
CITROËN      1525Z0
CITROËN      1607402380
CITROËN      9649418380

Zastosowanie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000177 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.