Tryb pracy | elektryczny | |
Wydatek [l/h] | 85 | |
Napięcie na wejściu [V] | 13,5 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Rodzaj paliwa | benzyna | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 | |
nr EAN | 8001063772332 |
Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa, GA 519700000182 MAGNETI MARELLI
AUDI | 1J0919051D | |
AUDI | 1J0919051E | |
AUDI | 1J0919087G | |
AUDI | 1J0919091C | |
AUDI | 1J0919098H | |
AUDI | 8L0919051A | |
AUDI | 8L0919051B | |
AUDI | 8L0919051E | |
AUDI | 8L0919051F | |
AUDI | 8L0919051G | |
AUDI | 8L0919051K | |
AUDI | 8X0919051C | |
SEAT | 1J0919087G | |
SEAT | 8L0919051E | |
SEAT | 8L0919051F | |
SEAT | 8L0919051G | |
SKODA | 1J0919051D | |
SKODA | 1J0919087G | |
SKODA | 8L0919051E | |
SKODA | 8L0919051F | |
SKODA | 8L0919051G | |
VOLKSWAGEN | 1J0919051D | |
VOLKSWAGEN | 1J0919087G | |
VOLKSWAGEN | 1J0919091C | |
VOLKSWAGEN | 1J0919098H | |
VOLKSWAGEN | 6X0919051G | |
VOLKSWAGEN | 8L0919051B | |
VOLKSWAGEN | 8L0919051E | |
VOLKSWAGEN | 8L0919051F | |
VOLKSWAGEN | 8L0919051G | |
VOLKSWAGEN | 8X0919051C | |
VAG | 1J0919051E | |
VAG | 1J0919087G | |
VAG | 1J0919091C | |
VAG | 1J0919098H | |
VAG | 8L0919051B | |
VAG | 8L0919051E | |
VAG | 8L0919051F | |
VAG | 8L0919051G | |
VAG | 8X0919051C |
Zastosowanie Moduł pompy paliwa, GA 519700000182 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020