Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Opel COMBO Tour (X12) 1.6 CDTI (C26, D26, E26, C05) (2015.03-???) 120km » 519700000185 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour (x12) 1.6 Cdti (c26, D26, E26, C05) (2015.03-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000185 MAGNETI MARELLI

519700000185 Moduł pompy paliwa, GA(F/R) MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

GA2229

numer części:

519700000185

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Natężenie prądu [A]5,3
Wydatek [l/h]105
Ciśnienie [bar] od4
Napięcie na wejściu [V]13,5
Rodzaj czujnikaCzujnik dźwigniowy
Długość 1/Długość 2 [mm]215 / 143
Średnica 1/Średnica 2 [mm]135
Układ wtryskowyWtrysk wielopunktowy (MPI)
Rodzaj paliwabenzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz regulatorem ciśnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem poziomu paliwa
nr EAN8001063947310

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000185 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: FIAT 500, 500 C, 500L, PANDA, PANDA/HATCHBACK, FORD KA 0.9-1.4CNG 09.03-
numery OEM:
FIAT      46798695
FIAT      51806983
FIAT      51806984
FIAT      51821919
FORD      1540961
FORD      9S519275-AA
FORD      9S519275AA

Zastosowanie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000185 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.