Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.6 16V (C76A, C66A) (1992.06-1994.05) 113km » 519700000191 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv Liftback (c6_a, C7_a) 1.6 16v (c76a, C66a) (1992.06-1994.05) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa, GA 519700000191 MAGNETI MARELLI

519700000191 Moduł pompy paliwa, GA MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

GA2235

numer części:

519700000191

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]13,5
Rodzaj czujnikaCzujnik dźwigniowy
Układ wtryskowyWtrysk wielopunktowy (MPI)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem poziomu paliwa
nr EAN8001063874234

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa, GA 519700000191 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI, MAZDA 3 1.3-2.5 10.03-09.12
numery OEM:
FORD      1234552
FORD      1254193
FORD      1305354
FORD      1309160
FORD      1312617
FORD      1320135
FORD      1323864
FORD      1341220
FORD      1341332
FORD      1345817
FORD      1364663
FORD      1383338
FORD      1388677
FORD      1432010
FORD      1447501
FORD      1498060
FORD      1529595
FORD      1602781
FORD      3M519H307
FORD      3M519H307AA
FORD      3M519H307AB
FORD      3M519H307AC
FORD      3M519H307AD
FORD      3M519H307AE
FORD      3M519H307AU
FORD      3M519H307AV

Zastosowanie Moduł pompy paliwa, GA 519700000191 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.