Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 519730689900 magneti marelli

Moduł pompy paliwa, GA(R) 519730689900 MAGNETI MARELLI

519730689900 Moduł pompy paliwa, GA(R) MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

GA2002

numer części:

519730689900

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 100
Natężenie prądu [A] 8
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 13,5
Rodzaj czujnika Czujnik dźwigniowy
Rodzaj paliwa benzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z regulatorem ciśnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar] 3,5
nr EAN 8001063093543

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa, GA(R) 519730689900 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, XSARA PICASSO, PEUGEOT 206, 607, PARTNER, PARTNER/MINIVAN 1.1-3.0 06.96-
numery OEM:
CITROËN      1525-AR
CITROËN      1525-F8
CITROËN      1525-H8
CITROËN      152581
CITROËN      96254762
CITROËN      9625476280
CITROËN      9633294680
PEUGEOT      1525-AR
PEUGEOT      1525-F8
PEUGEOT      1525-H8
PEUGEOT      152581
PEUGEOT      1525H8
PEUGEOT      96254762
PEUGEOT      9625476280
PEUGEOT      9633294680

Zastosowanie Moduł pompy paliwa, GA(R) 519730689900 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.