Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 519732009900 magneti marelli

Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519732009900 MAGNETI MARELLI

519732009900 Moduł pompy paliwa, GA(F/R) MAGNETI MARELLI
 

    Ocena:
numery handlowe:

313011313059, GA2003, MAM00059M

numer części:

519732009900

producent:

MAGNETI MARELLI

Tryb pracy elektryczny
Wydatek [l/h] 100
Natężenie prądu [A] 8
Napięcie na wejściu [V] 13,5
Rodzaj czujnika Czujnik dźwigniowy
Rodzaj paliwa benzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z regulatorem ciśnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar] 3,5
nr EAN 8001063093536

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519732009900 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: PEUGEOT 406 1.8-3.0 11.95-12.04
numery OEM:
PEUGEOT      1525-N7
PEUGEOT      1525N7
PEUGEOT      1525N8
PEUGEOT      9640887180

Zastosowanie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519732009900 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.