Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 519762019901 magneti marelli

Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519762019901 MAGNETI MARELLI

519762019901 Moduł pompy paliwa, GA(F/R) MAGNETI MARELLI
414.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

GA2014

numer części:

519762019901

producent:

MAGNETI MARELLI

Natężenie prądu [A] 9,5
Wydatek [l/h] 120
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 13,5
Rodzaj czujnika Czujnik dźwigniowy
Rodzaj paliwa benzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z regulatorem ciśnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar] 3,5
nr EAN 8001063095592

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519762019901 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: FIAT MULTIPLA 1.6/1.6LPG 04.99-06.10

Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519762019901 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519762019901 producenta MAGNETI MARELLI

FIAT

46541845, 50926693

numery OEM:
FIAT      46541845
FIAT      50926693

Zastosowanie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519762019901 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.