Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » moduł zapłonowy » 940039059010 magneti marelli

Zestaw montażowy, jednostka sterująca zapłonem 940039059010 MAGNETI MARELLI

 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

AMK39059

numer części:

940039059010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
nr EAN 8001063301327

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw montażowy, jednostka sterująca zapłonem 940039059010 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
CITROËN      5 465 604
CITROËN      5 465 604 P
CITROËN      5940 30
CITROËN      5940 39
CITROËN      5941 28
CITROËN      75 524 767
CITROËN      94 05 940 308
CITROËN      95 610 822
FIAT      9934545
LANCIA      9934545
PEUGEOT      5 465 604
PEUGEOT      5 465 604 P
PEUGEOT      5940 30
PEUGEOT      5940 39
PEUGEOT      5940.31
PEUGEOT      5941 28
PEUGEOT      75 524 767
PEUGEOT      9405 940 308
PEUGEOT      95 610 822
RENAULT      77 01 027 411
RENAULT      77 01 027 491
RENAULT      77 01 407 310
RENAULT      77 01 407 311
RENAULT      7701407311
VOLVO      32775981
VOLVO      3287598
VOLVO      32875999

Zastosowanie Zestaw montażowy, jednostka sterująca zapłonem 940039059010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw montażowy, jednostka sterująca zapłonem 940039059010 MAGNETI MARELLI:

2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał

Moduł zapłonowy


Moduł zapłonowy jako układ elektroniczny ma za zadanie regulować natężenie prądu i kąt wyprzedzenia zapłonu (w przypadku tranzystorowych układów zapłonu z czujnikiem Halla lub czujnikiem indukcyjnym). Umożliwia perfekcyjny rozdział napięcia w nowoczesnych układach, w których zastosowano rotacyjny rozdział wysokiego napięcia. W konwencjonalnych układach spotykanych w starszych modelach samochodów gdzie występowała cewka zapłonowa, zadanie to realizował przerywacz.

Określenie momentu zapłonu jest zwykle kompromisem pomiędzy optymalnym zużyciem paliwa a dużą mocą silnika. Zmiana fabrycznych ustawień skutkuje najczęściej szybszym zużywaniem się podzespołów silnika oraz większym zużyciem paliwa.

Zastosowanie statycznych układów daje pewność optymalnie dobranego momentu zapłonu, niezależnie od warunków, w jakich pracuje jednostka napędowa. Praca sterowników opiera się na mapach zapłonu. Jest to trójwymiarowy wykres, który obrazuje zależność kąta wyprzedzenia zapłonu, przedstawionego w funkcji prędkości obrotowej i obciążenia. W silnikach o jedno lub wielopunktowym wtrysku moduł zapłonowy zintegrowany został ze sterownikiem silnika. Należy pamiętać, że mapy zapłonu opracowano na podstawie wyników badań jednostek napędowych z zapłonem iskrowym.