Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 943310531010 magneti marelli

Alternator 943310531010 MAGNETI MARELLI

352.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MARC1053

numer części:

943310531010

producent:

MAGNETI MARELLI

Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 100
nr EAN 8001063641973

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943310531010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 100A, odnowiony) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA G CLASSIC, CALIBRA A, CORSA B, FRONTERA A, FRONTERA A SPORT, OMEGA A, OMEGA B, SINTRA, TIGRA, VECTRA A, VECTRA B 1.4-2.2 09.86-07.09

Alternator 943310531010 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Alternator 943310531010 producenta MAGNETI MARELLI

OPEL

9512800, 93181383, 93175963, 93175815, 93175788, 92059984, 9201489, 90443929, 90356897, 6204196, 6204151, 6204109, 6204002, 6204000, 3493824, 3493823, 24439410, 1204145, 10480409

numery OEM:
ISUZU      810479-923-0
OPEL      10480409
OPEL      1204145
OPEL      24439410
OPEL      3493823
OPEL      3493824
OPEL      6204000
OPEL      6204002
OPEL      6204109
OPEL      6204151
OPEL      6204196
OPEL      90356897
OPEL      90443929
OPEL      9201489
OPEL      92059984
OPEL      93175788
OPEL      93175815
OPEL      93175963
OPEL      93181383
OPEL      9512800
VAUXHALL      R1530052

Zastosowanie Alternator 943310531010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943310531010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów