Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 943346207010 magneti marelli

Alternator 943346207010 MAGNETI MARELLI

943346207010 Alternator MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MAR6207

numer części:

943346207010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 944390392500
nr EAN 8001063052311

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943346207010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 120A, odnowiony)
numery OEM:
OPEL      24414255
OPEL      6204004
OPEL      6204005
OPEL      6204009
OPEL      6204040
OPEL      6204062
OPEL      6204160
OPEL      90413763
OPEL      90444194
OPEL      90444195
OPEL      90460576
OPEL      90509838
OPEL      90540209
OPEL      90540886
OPEL      90542980
OPEL      90543012
OPEL      90566566
OPEL      90566568
OPEL      9200955
OPEL      93175819
OPEL      93175967
OPEL      9512804
SAAB      4412805
SAAB      4739066
SAAB      8548950
SAAB      8549412
VAUXHALL      R1530056
zamienniki:
0 123 500 007
brak
BOSCH
0 123 510 064
brak
BOSCH
0 123 505 003
brak
BOSCH
8EL 737 019-001
brak
HELLA
8EL 737 051-001
brak
HELLA
8EL 737 761-001
brak
HELLA
8EL 738 068-001
brak
HELLA
437181
brak
VALEO
437215
brak
VALEO
0 123 505 004
brak
BOSCH
0 123 510 003
brak
BOSCH
0 123 510 020
brak
BOSCH
AL201100
brak
JAPANPARTS

Zastosowanie Alternator 943346207010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943346207010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów