Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Renault ESPACE IV (JK0/1_) 1.9 dCi (JK0U) (2003.04-2005.02) 116km » 943356635010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Renault Espace Iv (jk0/1_) 1.9 Dci (jk0u) (2003.04-2005.02) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 943356635010 MAGNETI MARELLI

943356635010 Alternator MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MAR534

numer części:

943356635010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
nr EAN8001063156934

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943356635010 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
FORD      6136277
FORD      6159682
FORD      6175182
FORD      81BB10300CA
FORD      82BB10300GA
FORD      85BB10300GA
FORD      864F10300EA
FORD      870G10300AA
FORD USA      6136277
FORD USA      6159682
FORD USA      6175182
FORD USA      82BB10300GA
FORD USA      85BB10300GA
FORD USA      864F10300EA
FORD USA      870G10300AA
FORD AUSTRALIA      6136277
FORD AUSTRALIA      6159682
FORD AUSTRALIA      6175182
FORD AUSTRALIA      81BB10300CA
FORD AUSTRALIA      82BB10300GA
FORD AUSTRALIA      85BB10300GA
FORD AUSTRALIA      864F10300EA
FORD AUSTRALIA      870G10300AA
zamienniki:
436166
brak
VALEO
8EL 725 708-001
brak
HELLA
436167
brak
VALEO
436699
brak
VALEO
DRA0100
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
8EL 725 648-001
brak
HELLA
436173
brak
VALEO
437381
brak
VALEO
0 120 489 251
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator 943356635010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943356635010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów