Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Opel CAMPO (TF0, TF1) 3.1 TD (TFR69) (1992.12-2001.06) 109km » 943356659010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Campo (tf0, Tf1) 3.1 Td (tfr69) (1992.12-2001.06) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 943356659010 MAGNETI MARELLI

943356659010 Alternator MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MAR555

numer części:

943356659010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 944390346500
nr EAN8001063157153

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943356659010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 65A, odnowiony)
numery OEM:
OPEL      1204041
OPEL      1204042
OPEL      1204128
OPEL      1204209
OPEL      1204328
OPEL      1204343
OPEL      3472082
OPEL      3472105
OPEL      3493716
OPEL      3493717
OPEL      90042655
OPEL      90271846
OPEL      90337044
OPEL      90348698
OPEL      90349835
OPEL      90414497
OPEL      90442072
OPEL      9163932
OPEL      9512115
zamienniki:
0 120 488 191
brak
BOSCH
0 120 488 255
brak
BOSCH
8EL 725 566-001
brak
HELLA
8EL 725 757-001
brak
HELLA
8EL 725 813-001
brak
HELLA
8EL 725 860-001
brak
HELLA
8EL 725 931-001
brak
HELLA
8EL 725 960-001
brak
HELLA
436150
brak
VALEO
436295
brak
VALEO
436297
brak
VALEO
436727
brak
VALEO
0 120 488 164
brak
BOSCH
0 120 488 190
brak
BOSCH
0 120 489 339
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator 943356659010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943356659010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów