Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA0880 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA0880 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA0880 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA0880
Alternator, Light duty Europe Reman DRA0880
 

    Ocena:
numery handlowe:

DA1990

numer części:

DRA0880

Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:55
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG371
śr. koła pasowego [mm]:9,7
Bracket: 1 x d8,2/8,7 on 86/92PCR
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA0880 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 54.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA0880 OPEL CORSA/KADETT/ASCONA/REKORD/MANTA/ASTRA
numery OEM:
DAF      692057
FIAT      7565558
FORD      15 106 42
FORD      1510642
OPEL      1204007
OPEL      1204015
OPEL      1204031
OPEL      1204069
OPEL      1204088
OPEL      1204095
OPEL      1204132
OPEL      1204133
OPEL      1204149
OPEL      1204153
OPEL      1204175
OPEL      1204191
OPEL      1204314
OPEL      1204336
OPEL      1204337
OPEL      1204343
OPEL      3472224
OPEL      90337043
zamienniki:
8EL 725 582-001
brak
HELLA
8EL 725 812-001
brak
HELLA
8EL 725 960-001
brak
HELLA
8EL 726 388-001
brak
HELLA
8EL 731 758-001
brak
HELLA
436150
brak
VALEO
0 120 400 614
brak
BOSCH
0 120 400 658
brak
BOSCH
0 120 400 730
brak
BOSCH
0 120 400 764
brak
BOSCH
0 120 400 833
brak
BOSCH
0 120 489 118
brak
BOSCH
0 120 489 635
brak
BOSCH
0 120 489 768
brak
BOSCH
0 986 030 891
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA0880 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów