Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 943356732010 magneti marelli

Alternator 943356732010 MAGNETI MARELLI

943356732010 Alternator MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MAR604

numer części:

943356732010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 944356732010
nr EAN 8001063157603

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943356732010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 55A, odnowiony)
numery OEM:
OPEL      1204004
OPEL      1204005
OPEL      1204008
OPEL      1204009
OPEL      1204010
OPEL      1204011
OPEL      1204013
OPEL      1204020
OPEL      1204021
OPEL      1204026
OPEL      1204197
OPEL      1204198
OPEL      1204316
OPEL      1204317
OPEL      1204318
OPEL      1204319
OPEL      1204320
OPEL      1204321
OPEL      1204334
OPEL      1204335
OPEL      90140206
OPEL      90337045
OPEL      90337047
OPEL      90349207
OPEL      90349210
zamienniki:
8EL 725 676-001
brak
HELLA
433055
brak
VALEO
436148
brak
VALEO
436160
brak
VALEO
436161
brak
VALEO
436722
brak
VALEO
436726
brak
VALEO
437110
brak
VALEO
0 120 488 162
brak
BOSCH
0 120 488 174
brak
BOSCH
0 120 489 123
brak
BOSCH
0 120 489 952
brak
BOSCH
0 986 030 921
brak
BOSCH
0 986 030 930
brak
BOSCH
0 986 030 931
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator 943356732010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943356732010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów