Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 943356967010 magneti marelli

Alternator 943356967010 MAGNETI MARELLI

943356967010 Alternator MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MAR5029

numer części:

943356967010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 944390387810
nr EAN 8001063158440

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943356967010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 80A, odnowiony) pasuje do: OPEL ASTRA F CLASSIC 1.4 01.98-08.02
numery OEM:
CITROËN      5705E3
CITROËN      5705E4
CITROËN      5705E5
CITROËN      5705F3
CITROËN      5705F4
CITROËN      5705H6
CITROËN      5705J0
CITROËN      5705T6
CITROËN      5705Y2
CITROËN      95667745
CITROËN      95667745R
CITROËN      96076412
CITROËN      96122561
CITROËN      96122561R
CITROËN      96122643
CITROËN      96122643R
CITROËN      96122648
FIAT      9612259880
FIAT      9612264380
MITSUBISHI      A2T37691
MITSUBISHI      A2T37691A
MITSUBISHI      A2TA0291
MITSUBISHI      A2TA0291B
MITSUBISHI      A2TA0291C
MITSUBISHI      A2TA0291D
MITSUBISHI      A2TA0291F
PEUGEOT      5705E3
PEUGEOT      5705E4
PEUGEOT      5705E5
PEUGEOT      5705F3
PEUGEOT      5705F4
PEUGEOT      5705F7
PEUGEOT      5705H6
PEUGEOT      5705J0
PEUGEOT      5705T6
PEUGEOT      5705Y2
PEUGEOT      5706H6
PEUGEOT      5709E5
PEUGEOT      95667745
PEUGEOT      96076412
PEUGEOT      96122561
PEUGEOT      96122643
PEUGEOT      96122648

Zastosowanie Alternator 943356967010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943356967010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów