Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 943377004010 magneti marelli

Alternator 943377004010 MAGNETI MARELLI

943377004010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 943377004010
Alternator 943377004010

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

063377004010, 063377490010, 63321939, MAR7004

numer części:

943377004010

producent:

MAGNETI MARELLI

Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 120
nr EAN 8001063566009

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943377004010 MAGNETI MARELLI

Alternator (12V, 120A, odnowiony) pasuje do: ALFA ROMEO 147, 156, 159, BRERA, MITO, SPIDER, FIAT BRAVO II, CROMA, CROMA/KOMBI, DOBLO, DOBLO CARGO, DUCATO, GRANDE PUNTO, IDEA, LINEA 1.3D-2.0D 05.01-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Alternator 943377004010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943377004010 MAGNETI MARELLI:

2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów