Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 944390314000 magneti marelli

Alternator 944390314000 MAGNETI MARELLI

944390314000 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390314000
Alternator 944390314000

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

063733140010, 943356465, 943356465010, 943356614, MAR480, MAR489, MRA31400

numer części:

944390314000

producent:

MAGNETI MARELLI

Ilość żeber 1
Pozycja / stopień li 60
Rodzaj mocowania Pojedyncza dźwignia obrotowa
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 55
Ø koła pasowego [mm] 65
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 8001063525730

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390314000 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 55A, odnowiony) pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), 190 (W201), /8 (W114), /8 (W115), G (W460), MB (W631), S (W116), S (W126) 1.2-6.8 01.68-02.96
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      004 154 44 02
MERCEDES-BENZ      004 154 46 02
MERCEDES-BENZ      0041541802
MERCEDES-BENZ      0041542002
MERCEDES-BENZ      0041545902
MERCEDES-BENZ      0041547402
MERCEDES-BENZ      0051545802
MERCEDES-BENZ      0051546702
MERCEDES-BENZ      0051547402
MERCEDES-BENZ      0051547502
MERCEDES-BENZ      0051547602
MERCEDES-BENZ      0051547702
MERCEDES-BENZ      0051547802
MERCEDES-BENZ      0051547902
MERCEDES-BENZ      0061543002
MERCEDES-BENZ      0071541202
zamienniki:
8EL 725 935-001
brak
HELLA
436125
brak
VALEO
0 120 489 526
brak
BOSCH
0 120 489 547
brak
BOSCH
0 120 489 933
brak
BOSCH
0 986 031 220
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator 944390314000 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390314000 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów