Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 944390342300 magneti marelli

Alternator 944390342300 MAGNETI MARELLI

944390342300 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390342300
Alternator 944390342300

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

943356605, 943356606, 943356797, 943356797010, MAR882, MRA34230

numer części:

944390342300

producent:

MAGNETI MARELLI

Ilość żeber 1
Pozycja / stopień li 60
Rodzaj mocowania Pojedyncza dźwignia obrotowa
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 65
Ø koła pasowego [mm] 65
Odległość / Ø [mm] 110
nr EAN 8001063535180

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390342300 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 65A, odnowiony) pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 80 B2, 80 B3, 80 B4, COUPE B2, COUPE B3, VW CADDY I, GOLF I, GOLF II, JETTA II, LT 28-35 I, LT 40-55 I, PASSAT B2 1.3-2.8 12.78-
numery OEM:
VAG      025903023B
VAG      026903015A
VAG      026903015E
VAG      026903015EX
VAG      026903015R
VAG      026903017A
VAG      026903017AX
VAG      026903023A
VAG      026903023B
VAG      034903015G
VAG      034903015J
VAG      037903018X
VAG      068903017N
VAG      068903017NX
VAG      068903029S
VAG      068903031K
VAG      068903031KX
VAG      068903033B
VAG      069903023F
VAG      076903023I
VAG      076903023J
VAG      076903023K
zamienniki:
8EL 725 699-001
brak
HELLA
433044
brak
VALEO
0 120 489 364
brak
BOSCH
0 120 489 365
brak
BOSCH
0 986 034 501
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator 944390342300 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390342300 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów