Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA4230 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA4230 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA4230 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA4230

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA5340

numer części:

DRA4230

Długość 1/Długość 2 [mm]:56.0 / -
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG381
Długość 1 [mm]:52
See pictures, etc..
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA4230 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 54.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA4230 AUDI 80/100/SEAT TOLEDO/VW GOLF/JETTA/PASSAT/SCIROCCO/TRANSPORTER/LT28-50/CADDY/LT 40-55
numery OEM:
VOLKSWAGEN      026903015A
VOLKSWAGEN      026903015E
VOLKSWAGEN      026903015EX
VOLKSWAGEN      026903017AX
VOLKSWAGEN      026903023A
VOLKSWAGEN      026903023B
VOLKSWAGEN      034903015G
VOLKSWAGEN      037903023P
VOLKSWAGEN      076903023J
VAG      025903023B
VAG      026903015A
VAG      026903015E
VAG      026903015EX
VAG      026903017AX
VAG      026913015E
VAG      034903015G
VAG      034903015J
VAG      076903023I
VAG      076903023J
zamienniki:
71-0073
brak
KAGER
0 986 034 511
brak
BOSCH
8EL 725 699-001
brak
HELLA
8EL 725 820-001
brak
HELLA
8EL 732 694-001
brak
HELLA
0 120 489 364
brak
BOSCH
0 120 489 365
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA4230 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów