Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF, CL) 2.0 i (CG9) (1998.10-2001.01) 147km » 944390346500 magneti marelli
wybrany samochód: 
Honda Accord Vi (ck, Cg, Ch, Cf, Cl) 2.0 I (cg9) (1998.10-2001.01) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 944390346500 MAGNETI MARELLI

944390346500 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390346500
Alternator 944390346500

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

943356659, 943356659010, MAR555, MRA34650

numer części:

944390346500

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ilość żeber1
Rodzaj mocowaniaPojedyncza dźwignia obrotowa
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]65
Ø koła pasowego [mm]65
nr EAN8001063535104

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390346500 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
OPEL      1204041
OPEL      1204042
OPEL      1204072
OPEL      1204100
OPEL      1204122
OPEL      1204203
OPEL      1204209
OPEL      1204220
OPEL      1204328
OPEL      1204331
OPEL      1204341
OPEL      1204343
OPEL      90337044
OPEL      90337074
OPEL      90349835
OPEL      90349853
zamienniki:
0 120 488 191
brak
BOSCH
0 120 488 255
brak
BOSCH
8EL 725 757-001
brak
HELLA
436297
brak
VALEO
436727
brak
VALEO
0 120 488 164
brak
BOSCH
0 120 488 190
brak
BOSCH
0 120 489 339
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator 944390346500 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390346500 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów