Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 944390366600 magneti marelli

Alternator 944390366600 MAGNETI MARELLI

944390366600 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390366600
Alternator 944390366600

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

943356608, 943356608010, MAR510, MRA36660

numer części:

944390366600

producent:

MAGNETI MARELLI

Pozycja / stopień li 60
Ilość żeber 1
Rodzaj mocowania Podwójna dźwignia obrotowa
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 90
Ø koła pasowego [mm] 65
nr EAN 8001063534657

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390366600 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 90A, odnowiony) pasuje do: AUDI 100 C3, 90 B3, COUPE B3, SEAT TOLEDO I, VW CORRADO, GOLF II, JETTA II, PASSAT B3/B4, SCIROCCO 1.3-2.5D 08.84-03.99
numery OEM:
VAG      027903015A
VAG      027903015C
VAG      027903017
VAG      034903015B
VAG      034903015Q
VAG      034903015T
VAG      034903016A
VAG      034903016B
VAG      034903016D
VAG      034903016G
VAG      034903017
VAG      034903017X
VAG      051903015B
VAG      051903017
VAG      051903017X
VAG      054903015
VAG      068903017E
VAG      068903025H
VAG      069903023C
VAG      074903023H
VAG      074903023M
zamienniki:
0 120 469 015
brak
BOSCH
8EL 725 746-001
brak
HELLA
8EL 725 821-001
brak
HELLA
436211
brak
VALEO
436212
brak
VALEO
436303
brak
VALEO
0 120 469 709
brak
BOSCH
0 120 469 790
brak
BOSCH
0 120 469 822
brak
BOSCH
0 120 469 953
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator 944390366600 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390366600 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów